Norske merkevarer

Redesign

Et redesign av typiske norske merkevarer, med et tydelig preg av ekte håndverk. Hver t-skjorte fremhever karakteristiske elementer fra utvalgte merkevarer som Idun Ketchup, Zalo og den klassiske ostehøvelen. Dette prosjektet ble en del av avgangsutstillingen til Kristiania og stilt ut hos Grafill.

Kunde: Skoleprosjekt
Min rolle: Grafisk designer
År: 2024

  • Idun Ketchup

    Iduns ikoniske ketchup med fokus på merkets kjente rødfarge sammen med tidenes mest annerkjente vits. Vist på en leken
    og morsom i kjent milk design stil.

  • Zalo

    Zalo er en klassiker med ordtaket “Én dråpe er nok!”. Med dette som utgangspunkt var målet å hente frem deres retro/vintage stil, sammen med deres legendariske grønnblåe fargepalett.

  • Ostehøvelen

    Takket være Thor Bjørklund har vi ostehøvelen i dag. Som en hyllest til kanskje norges beste oppfinnelse var målet å skape
    en følelse av tradisjon og håndverk. Satt i en gulfarge assosiert med osten.

Previous
Previous

Loftet

Next
Next

Art Deco